Szünetel a személyes ügyintézés

Az online ügyintézés felé tereli a lakosságot a tatabányai önkormányzat. A polgármesteri hivatal ügyfélfogadása 16-án hétfőtől határozatlan ideig szünetel - a járvány megelőzése érdekében.

Minden ügyintézést telefonon vagy online lehet lebonyolítani - erre hívja fel a tatabányaiak figyelmét a városvezetés. A www.tatabanya.hu oldalon található elérhetőségeken közvetlenül érdeklődni lehet, illetve az ügyfélkapun keresztül ügyintézésre is lehetőség van. Szücsné Posztovics Ilona arra kéri a lakosságot, hogy csak a halaszthatatlan, sürgős ügyekben járjanak el ebben az időszakban annak érdekében, hogy akinek szűk határidő áll rendelkezésére, el tudja intézni a saját ügyét. A polgármester elmondta: minden szakterületen folyamatosan figyelik a forgalmat és ahol kell, ott kibővítik a hívható telefonszámok körét, illetve az ügyintézők létszámát.

A helyi közösségi közlekedést végző autóbuszokon közvetlenül az autóbuszvezetőtől nem lehet jegyet vásárolni. Napi jegy és 10 napos bérlet is váltható mobil applikáción keresztül, de a város négy pontján működő automatából a jegy mellett bérleteket is vásárolhatnak az utasok. Automata működik az autóbusz-állomáson, a kórház megállójában, az Omega Park megállóban és Kertvárosban a lakótelepi Spar üzletnél. Átmeneti időszakra az első ajtós felszállás szabályát is felfüggesztette a T-Busz.

A legnagyobb változás a Tatabánya Kártyákat érinti, leginkább annak is a díjtalan parkolási szolgáltatását. Azoknak a kártyáknak, amelyek márciusban, áprilisban vagy májusban járnak le, automatikusan meghosszabbítja a város az érvényességét. Júniustól lehet megújítani ezeket a kártyákat – a szokásos egy naptári évre, tehát a rajta szereplő lejárathoz képest 12 hónapra. Így pl. az idén április végéig érvényes kártyát jövő április végéig fogja meghosszabbítani a város attól függetlenül, hogy csak júniusban fizetik majd ki az éves díját.

Amennyiben az elmúlt egy évben változott a már regisztrált Tatabánya kártyához tartozó rendszám, lakcím, személyes adat a kártyatulajdonosnak fel kell keresnie az ügyfélszolgálatot a parkolas@tatabanya.hu email címen, illetve a 34/309-313-mas és a 20/268-58-48-as telefonszámokon, ügyfélfogadási időben. Új kártya igénylésére a www.tatabanyakartya.hu oldalon online ügyintézéssel van lehetőség.

Személyes ügyintézésre nincs lehetőség határozatlan ideig sem az ügyfélszolgálati irodában, sem a Vértes Agorájában.